Nieuws update

Gepubliceerd op 29 mei 2016 om 15:05

Alle beslommeringen, Ins- en Outs rondom de vereniging

Geachte Lezers,

Allereerst wil ik laten weten dat van de 12 kandidaten die de Kind EHBO cursus hebben gedaan, dit ook alle 12 hebben behaald met goed resultaat.

Voor de Beginnerscursus we 15 kandidaten hadden en er 31 mei 13 kandidaten examen gaan doen. 2 Kandidaten zijn ivm privéomstandigheden gestopt met de cursus.

Wij dinsdag 28 juni om 19:30u de diplomering hebben voor alle kandidaten.

Onze vereniging zaterdag 18 juni en 25 juni een reanimatiecursus gaan geven: http://ehbo-vereniging-uithuizermeeden.jouwweb.nl/182241_reanimatie-cursus-18-en-of-25-juni-2016.

En wij een subsidie hebben mogen ontvangen van de dialoogtafel, waarmee wij de vereniging gaan upgraden, kleding uniformiteit conform landelijke eisen, tassen gaan vervangen etc.

Wij alle donateurs van harte willen bedanken voor hun bijdrage die dit ook mogelijk maken.

Zonder jullie hebben we geen financien om dit alles mogelijk te blijven maken.

En ik zou graag al onze hardwerkende leden, die super goed hun best doen bij al uw aangevraagde evenementen willen bedanken voor hun inzet.

Daarnaast hebben we sinds donderdag 26 mei 2016 een nieuwe voorzitter: Kees van der Molen. Welkom bij het bestuur van onze vereniging.

Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer,

Groetjes Linda

Maak jouw eigen website met JouwWeb