Meij op Stoom - Verenigingsdag 17 mei 2014

Gepubliceerd op 26 mei 2014 om 14:20

Een mooie dag om de oude stoom machines te bekijken en de kans voor vele verenigingen om zichzelf te promoten.

Wij waren natuurlijk aanwezig om eventuele hulp te verlenen aan de bezoekers van deze goed georganiseerd dag.

En natuurlijk hadden we onze eigen kraam om onze vereniging te promoten en te laten zien dat we er zijn.

Alles was tot in de puntjes verzorgd en we hadden verschillende mogelijkheden om wat te doen, zoals;

het enveloppenspel: trek een envelop - met altijd prijs.

Raad hoeveel verbandmiddelen er in de stolp zitten: met als prijs een goed gevulde professionele EHBO koffer.

mogelijkheden om donateurs te werven, en nieuwe leden natuurlijk.

De dag is zeer goed verlopen, we hebben geen inzet gehad, en het weer was prachtig.

Helaas viel het plan van onze lotus Hans Mertens een klein beetje in het water, deze hoopte de bezoekers bewust te maken waarom EHBO belangrijk was, door met verschillende wonden over de braderie en het terrein te lopen. Helaas was het effect juist averechts, de bezoekers gingen de EHBO opzoeken om deze meneer te laten behandelen Stoer in plaats van het zelf te doen, en te laten zien dat ze de EHBO kneepjes zelf ook in de vingers hadden.

Volgende keer beter Hans, maar de Make-up zag er goed en realistisch uit.

We willen alle bezoekers van onze kraam bedanken voor hun donaties, en laten weten dat we hiermee weer een stapje dichterbij zijn om alle verbandkoffers up-to-date te maken.

En ik sluit dit stuk af met de foto van onze stolp...

Want de vraag is, is het juiste aantal geraden ????

Vrijdag 30 mei 2014 horen jullie daar meer over ;)

Geplaatst door Linda Schouten 1