Beginnerscursus EHBO - Examen - Geslaagd

Gepubliceerd op 1 juni 2016 om 11:20

31 mei was de dag dat er 13 kandidaten voor het examen mochten starten

Geachte lezers,

Vol verwachting en spanning mochten 13 kandidaten dinsdag 31 mei tussen 16:00 - 22:00u hun examen basis EHBO van het Oranje Kruis afleggen.

En wat was dat een ervaring, de afgelopen 14 weken (gestart op 1 maart) hebben de cursisten lief en leed gedeeld, op de avond van het oefenexamen gingen alle ogen open dat de handelingen best nog wel pittig zijn als je eerst alleen de basis qua kennis gehad hebt.

De 4 weken na het oefenexamen waren flink oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

Met veel hulp van onze Lotussen Hans en Anita die bij onze vereniging lid zijn, hebben ze geleerd wat ze kunnen verwachten, wat ze met bepaalde wonden moeten doen, etc.

Door Sip, onze kaderinstructeur werd deze cursus weer een succes, zijn enthousiaste en duidelijke lesmethode is voor de cursisten goed te begrijpen en te volgen.

Linda heeft als bestuurslid alles begeleid, geregeld, contacten onderhouden en vragen beantwoord, daarnaast heeft ze foto's, filmpjes en samenvattingen van de lessen gemaakt waardoor de cursisten thuis ook alles nog in alle rust terug konden kijken en lezen.

Door alle inzet, en motivatie kunnen wij jullie het volgende vertellen:

13 kandidaten gestart, 13 kandidaten GESLAAGD.

Wij willen namens de vereniging iedereen bedanken en feliciteren.

Bedankt voor het lezen,

Groetjes Linda