Seizoen 2016: EHBO cursussen aangeboden

Gepubliceerd op 7 december 2015 om 16:21

Meer informatie over de beginnerscursus en de cursus KIND - EHBO

Geachte Lezers, bezoekers van onze website,

Hierbij wil ik jullie graag wat meer informatie geven over de cursussen die wij gaan organiseren in 2016:

Onze EHBO vereniging start een beginnerscursus in de periode maart 2016 t/m mei 2016.

( 12 lessen + 1 dag examen) 186,- euro p.p. minimaal 12 deelnemers.

Tevens starten wij ook een KIND-EHBO cursus van 2 dagen in februari en maart 2016

( 2 zaterdagen incl. examen) 85,- euro p.p. maximaal 12 deelnemers.

opgaven voor 07-02-2016,
Locatie van de cursus: Uithuizermeeden

Wat krijgt u dan voor dat bedrag;

- huur leslokaal + instructeur

- beginnerscursus: 12 lessen + 1 examen dag,

- Kind-EHBO: 1 en/of 2 lesdagen, inclusief examen.

- koffie, thee, evt. Koekje/cake

- lesmateriaal; verbandmiddelen en EHBO-boekje Oranje Kruis

- examen

- certificaat + EHBO pasje, of bijschrijving op bestaande EHBO pas bij verlengingsaanvraag.

Als u de cursus hebt afgerond en behaald, dan is het de bedoeling dat de deelnemer zich aansluit bij een vereniging naar keuze, in de meeste plaatsen is er wel een plaatselijke EHBO vereniging. Ook bij onze vereniging is het mogelijk om na de cursus lid te worden.

De lidmaatschap heeft u nodig om uw diploma actief te houden, elke 2 jaar krijgt u namelijk een nieuwe pas aangeboden zodat u kunt aantonen dat u nog steeds een capabele EHBO' er bent. Dit houdt in dat u herhaallessen zult moeten volgen.

Mocht u zich willen opgeven, of nog meer informatie willen hebben, dan kunt contact opnemen via ons e-mail adres.

zie krantenartikel voor meer gegevens van onze vereniging.

Tip: kijk uw verzekering na: bij verschillende verzekeringsmaatschappijen wordt de cursus vergoed vanuit de basis en/of aanvullend pakket!

Betalen van het cursusgeld: we houden er rekening mee, dat ook eventueel mensen zich opgeven die wat meer rekening moeten houden met hun budget, hiermee kunnen we een betalingsregeling treffen, zolang het gehele bedrag voor het examen datum is overgemaakt.

Wie weet spreken we elkaar spoedig,

Linda Schouten

advertentiekindehbo.jpeg