Reanimatie cursus 18 en/of 25 Juni 2016

Gepubliceerd op 29 mei 2016 om 14:39

Als vereniging vinden wij het belangrijk dat we de mensen om ons heen zo kundig mogelijk kunnen maken in acute situaties, en daar valt het leren reanimeren ook onder.

Geachte Lezers, bezoekers van onze website,

Hierbij wil ik jullie graag wat meer informatie geven over de cursus die wij gaan organiseren in juni 2016:

Onze EHBO vereniging start een Reanimatiecursus op zaterdag 18 en zaterdag 25 juni 2016.

Zaterdag 18 juni

6-8 personen van 8:00 t/m 12:00u

6-8 personen van 13:00 t/m 17:00u

Zaterdag 25 juni

6-8 personen van 8:00 t/m 12:00u

6-8 personen van 13:00 t/m 17:00u

( 1 dagdeel incl. examen) 65,- euro p.p. maximaal 16 deelnemers per dag, 8 deelnemers per dagdeel.

Opgeven?

Dan graag voorkeur datum en dagdeel erbij zetten, of als alles mogelijk is, dan mag dat ook, dan kijken wij als organisatie op welke datum en welk tijdstip er nog plek is.

opgaven voor 14 juni 2016,
Locatie van de cursus: 't Bommelhoes te Uithuizermeeden

Wat krijgt u dan voor dat bedrag;

- huur leslokaal + instructeur

- koffie, thee, evt. Koekje/cake

- lesmateriaal; Reanimatieboekje

- examen

- certificaat

Als u de cursus hebt afgerond en behaald, dan is het de bedoeling dat de deelnemer zelf verantwoordelijk is voor de jaarlijkse herhaling om het certificaat geldig te behouden.

Uiteraard zal onze vereniging jaarlijks een herhalingscursus aanbieden.

Mocht u zich willen opgeven, of nog meer informatie willen hebben, dan kunt contact opnemen via ons e-mail adres.

zie binnenkort het krantenartikel voor meer gegevens van onze vereniging.

Tip:

Vergoeding reanimatiecursus zorgverzekeraar

Diverse zorgverzekeraars vergoeden een reanimatiecursus via de aanvullende verzekering. Een reanimatiecursus valt onder het kopje 'preventieve zorg' of 'preventieve cursus'.

Betalen van het cursusgeld: we houden er rekening mee, dat ook eventueel mensen zich opgeven die wat meer rekening moeten houden met hun budget, hiermee kunnen we een betalingsregeling treffen.

Wie weet spreken we elkaar spoedig,

Met vriendelijke groet,

Linda Schouten

Maak jouw eigen website met JouwWeb