Update van onze vereniging

Gepubliceerd op 22 augustus 2017 om 22:51

Er is veel gebeurd het afgelopen jaar, hierbij een overzichtje van het wel en wee.

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd maar hierbij weer een berichtje namens onze vereniging.

Omdat we als vereniging bestaan uit vrijwilligers is het soms een beetje hectisch als je ook de website up to date moet houden naast de taken van het bestuur en het gewone werk.

Maar inmiddels is de website weer up to date, overzicht herhaallessen staan online, de overzichten die we jaarlijks moeten vrijgeven staan er weer op, de foto albums zijn weer vernieuwd om iedereen wat leuks en spannends te laten zien.

We zijn een drukke vereniging met veel activiteiten, zo hebben we afgelopen jaar veel gedaan in Uithuizermeeden met de Eemsmondweek, en de aanvragen lopen lekker door.

Tot nu toe hebben we alle evenementen kunnen bezetten en zijn onze aanvragers tevreden over de hulpverleningen die we doen.

We hebben de afgelopen tijd ook veel vragen geahd over wanneer we weer een beginnerscursus zullen organiseren: Dit wordt in het voorjaar van 2018 georganiseerd bij voldoende deelname.

Daarnaast hebben we ruimte vrijgemaakt in het donateurs vakje voor bedrijven die ons geholpen hebben of donaties gedaan hebben, zodat we ze blijvend kunnen bedanken op onze website, want zonder jullie kunnen we als vereniging alles niet up to date houden aan materialen.

Mochten er vragen zijn of u wilt iets weten over het 1 en ander, dan mag u altijd mailen naar:

ehbomeijsters@gmail.com

Dit was het voor nu, de boekjes voor onze leden zijn onderweg,

Linda Schouten